Nepřítomnost kolem Vánoc 2024
Vážení pacienti,
ve dnech kolem Vánoc budeme ordinovat takto:
- 23. 12. 2024 ordinujeme zcela normálně jako každé pondělí.
- 24. – 26. 12. 2024 jsou státní svátky, neordinujeme.
- 27. 12. 2024 čerpáme řádnou dovolenou a neordinujeme, zastupuje nás MUDr. Petr Klus - https://ordinacepetrklus.webnode.cz/
- 30. – 31. 12. 2024 ordinuji sám, bez sestřičky, která dostane zasloužené volno. Zastupuji navíc i za MUDr. Kluse, takže prosím počítejte s tím, že bude obtížnější se dovolat. Odkladné záležitosti prosím vyřešte v týdnu před Vánoci (např. pravidelné léky) nebo odložte na leden.
Děkuji Vám za pochopení a přeji všem klidné Vánoce a šťastný nový rok 2025.
MUDr. Michal Kočař
Powered by Froala Editor
Nejnovější informace
12. 12. 2024 Nepřítomnost kolem Vánoc 2024
Neordinujeme 27. 12. 2024. MUDr. Kluse zastupujeme 30. a 31. 12. 2024, kdy navíc ordinuji bez sestry. Věci, které snesou odklad, prosím odložte, a počítejte s omezenou kapacitou hlavně při telefonování.
17. 10. 2024 Očkujeme proti chřipce i COVID-19
Od 1. 10. 2024 očkujeme proti chřipce, dneškem začínáme i očkovat proti COVID-19.
09. 10. 2024 Nepřítomnost 18. 10. a dále 24. – 30. 10. 2024
V pátek 18. 10. se účastním odborného kongresu, v termínu 24. – 30. 10. 2024 čerpám řádnou dovolenou. Detaily čtěte po rozkliknutí.
01. 10. 2024 Očkujeme proti chřipce
Od 1. 10. 2024 očkujeme proti chřipce. Doporučujeme očkování všem zájemcům. Detaily čtěte po rozkliknutí.
06. 09. 2024 ZMĚNA: Dovolená pouze do 6. 9. 2024
Rozhodl jsem se poslední dva dny dovolené rozdělit a vyčerpat po jednotlivých hodinách v průběhu týdne. Ordinujeme již od 9. 9. 2024
27. 08. 2024 DOVOLENÁ OD 27.8.2024 DO 10.9.2024
Od 27.8.2024 do 10.9.2024 neordinujeme. Zástup poskytne MUDr. Petr Klus.
30. 07. 2024 Telefon nám funguje
Množí se mi dotazy pacientů, zda nám funguje pevná linka. Funguje, zkoušeli jsme to z několika různých telefonů, navíc se většině z Vás dovolat podaří. Je možné, že má výpadek některý z Vašich telefonních operátorů.
08. 07. 2024 Porucha na telefonu - VYŘEŠENO
Děkujeme za strpení, po dvou dnech jsou překopnuté kabely opraveny a vše by mělo fungovat jako dříve.